עמוד שדרה צווארי

עמוד השדרה הצווארי, שהוא למעשה חלקו העליון של עמוד השדרה שלנו, מורכב מ-7 חוליות, וממלא תפקידים רבים בבריאות, הגמישות והיציבות שלנו. כאשר ישנם כאבי עמוד

כאב אונקולוגי- כאב סרטן

מחלות סרטניות, בפני עצמן, הן לרוב כאלה שלא מתאפיינות בהכרח בכאב כסימפטום מרכזי. עם זאת, כמעט כל מי שמאובחן עם מחלה סרטנית, מקבל טיפול משכך

פריצת דיסק והשימוש בתרופות

פריצת דיסק היא מצב רפואי שכיח, שהסימפטום המרכזי שלו הוא כאב ותסמינים נוירולוגיים נוספים, גם בגב אך בעיקר בחלקים אחרים של הגוף. כאבים של פריצות

בלט דיסק – שימוש באופיאטים

בלט דיסק הוא מצב רפואי שמתפתח כאשר רקמת הדיסק הבין חולייתי בולטת החוצה ממקומה הטבעי. מצב זה מוביל לסימפטומים רבים, וביניהם גם כאבים משמעותיים באזורים

מחלת קרוהן וסיכוני ההתמכרות

קרוהן היא מחלה מורכבת וכרונית של מערכת העיכול, המאופיינת בדלקות חוזרות שהולכות ומחריפות לאורך זמן, וכוללת סימפטומים רבים ופגיעה משמעותית באיכות חיי הסובלים ממנה. חולי

פיברומיאלגיה

פיברומיאלגיה – התלות בטיפול וההתמכרות

פיברומיאלגיה היא תסמונת רפואית שמתאפיינת בכאב כרוני. מדובר באבחנה חדשה יחסית, ועם התקדמות המחקר אודותיה וההבנה שלה, מאובחנים יותר ויותר מטופלים (ובעיקר מטופלות) בפיברומיאלגיה. משום

בחירת ANR

בחירת ANR

שימת דגש על האפשרות הטובה ביותר לקבלת טיפול בהתמכרות לחומרים אופיאטים. בחירת ANR שימת דגש על האפשרות הטובה ביותר לקבלת טיפול בהתמכרות לחומרים אופיאטים. ישנה

לשבור חלונות

לשבור חלונות

מסיפורו של צ'רלי צ'פלין: "אם אני מוכר זכוכיות, בואו נשבור כמה חלונות…." במשך יותר משני עשורים,אני נאבק נגד התנגדות מאוד חזקה מצד המטפלים הקיימים בעולם

ויטמין D וכאב

אלטרנטיבה לטיפול בחומרים אופיאטים ויטמין D וכאב – אלטרנטיבה לטיפול בחומרים אופיאטים. קולטני ויטמין D נמצאים בכל תא בגופנו, מעל ל-80 תהליכים של חילופי חומרים

אזהרה חמורה על טיפול במתאדון / אדולן

אזהרה חמורה על טיפול במתאדון / אדולן

מתאדון/אדולן, הוא סם סינטטי ממשפחת האופיאטים. מתאדון/אדולן משמש, כביכול, לטיפול בחולים שפיתחו תלות בחומרים אופיאטים, (הרואין, סבוטקס, משככי כאבים על בסיס נרקוטי וכו'..). ההתמכרות להרואין